Magazinul condimentar.ro respectă prevederile OUG 34/2014 în ce privește politica de retur.
Conform Ordonanței de mai sus, dacă vă răzgândiți după ce ați recepționat coletul, puteți retuna produsele comandate, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care le-ați recepționat, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, iar noi vă vom înapoia contravaloarea acestora, în condițiile în care produsele au fost returnate nedeterioarate/nedesfăcute si în condiții care permit revânzarea lor.
Cum procedați?
Contactati-ne folosind adresa de mail magazin@condimentar.ro, printr-un email cu titlul RETUR, comunicându-ne detalii referitoare la motivul solicitării. Mailul trebuie să conțină informațiile comenzii (nume, prenume, email, telefon, număr comandă) și informații despre produs (denumire produs, cantitate, motivul returnării). Astfel, vor fi discutate împreuna cu dumneavoastră detaliile procesului de returnare.
În ce condiții se poate efectua returul?
Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la data livrării pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale.
Se pot returna doar produse nealimentare care nu au fost folosite sau utilizate în orice fel (conform legii, sunt exceptate de la dreptul de retragere "produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sănătății sau din motive de igienă din cauză că au fost desigilate de consumator").
Conform legii, produsele alimentare nu pot fi returnate: “returnarea produselor nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, de băuturi sau de produse de uz curent utilizate în gospodarie, livrate de către comerciant la domiciliul, reședința sau la locul de muncă al consumatorului”.
Produsele returnate trebuie să fie însoțite de dovada plății.
Transportul coletului cu produse returnate se plătește de către client.
Care sunt condițiile de rambursare?
Condițiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email după ce coletul de retur ajunge la sediul nostru.
Toate produsele se pot rambursa doar la prețul cu care au fost cumpărate, preț evidențiat în factura de achiziție.
Dacă ați primit produse aflate deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa sau înlocui conform condițiilor de mai jos.
Daca rambursarea este aprobată, suma va fi rambursată în contul dumneavoastră, în maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilită a produselor pe care doriți să le returnați poate fi folosită pentru o altă comandă în magazinul condimentar.ro.
În ce condiții se înlocuiește un produs?
În cazul în care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactați-ne imediat pentru înlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de condimentar.ro.
Dacă ați primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna și vor fi înlocuite cu altele noi. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur fiind suportate de condimentar.ro.